tag:blogger.com,1999:blog-20766499.post3620615589237985433..comments2024-01-28T21:34:19.213+01:00Comments on Rob's DF 283: De BreukUnknownnoreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-20766499.post-80321097847136489802014-06-14T17:26:14.475+02:002014-06-14T17:26:14.475+02:00Hallo VeMotie
De reden waarom ik allebei mee heb (...Hallo VeMotie<br />De reden waarom ik allebei mee heb (zowel demper als pomp), is dat ik wel eens verhalen van mensen gehoord heb (ik weet niet meer wie), dat een Risse demper lek raakte. Ik rijd soms nog wel eens lange tochten, en daar kan je dan mooi mee zitten. Ik sleep wel meer zooi dat ik nooit hoop te gebruiken (leuk voor een nieuw artikeltje ;-)Rob Broekhttps://www.blogger.com/profile/10796300468817959019noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20766499.post-49188090263519062022014-06-14T16:57:58.784+02:002014-06-14T16:57:58.784+02:00Ik rijd sinds enkele weken ook met een Risse dempe...Ik rijd sinds enkele weken ook met een Risse demper en zat laatst nog aan te denken wanneer ik deze de eerste keer zou moeten oppompen. Heb wel een demperpomp maar nog niet gekeken hoe dit ook alweer moet. Misschien ook wel handig om die pomp ook altijd mee te nemen (naast de gewone pomp). Of natuurijk de oude demper (helaas wel weer extra gewicht).<br />Maar waarom neem jij allebei mee? Zowel de pomp als de oude demper? Ik ga even kijken welk van de twee lichter is en die gaat dan maar mee (voor alle zekerheid ;-)VeMotiehttps://www.blogger.com/profile/11764564588674256001noreply@blogger.com